DuckTales: Remastered
DuckTales: Remastered to przepiękna, ręcznie rysowana, odnowiona wersja jednego z najpopularniejszych 8-bitowych tytułów w historii. Wróć do złotej ery gier wideo, odzwierciedlonej tak szczegółowo, że nawet najwierniejsi fani Disneya i Capcomu poczują się usatysfakcjonowani. Ręcznie rysowane animacje, oryginalne głosy postaci Disneya i przepiękne tła z klasycznej kreskówki sprawiają, że Sknerus McKwacz i jego rodzina ożywają jak nigdy wcześniej. Gra w znacznej mierze nawiązuje do swojej 8-bitowej poprzedniczki – jest prosta i przyjemna, a drobne modyfikacje poprawiają płynność i model rozgrywki. Wybierz się w cudowną podróż po świecie "Kaczych opowieści" razem ze Sknerusem McKwaczem i trójką siostrzeńców – Hyziem, Dyziem i Zyziem. Przemierzaj egzotyczne lokacje z całego świata w poszukiwaniu pięciu legendarnych skarbów.