DRAGON QUEST VII Reimagined
„Ta wyspa nie jest całym światem... I udowodnimy to!” Wyrusz w podróż przez przeszłość i teraźniejszość w grze DRAGON QUEST VII Reimagined! Wcielasz się w bystrego i młodego syna rybaka, który spędził całe swoje dotychczasowe życie na spokojnej wyspie Estard. Twoja przygoda zaczyna się od prostego pytania: Czy świat to coś więcej niż tylko to małe wyspiarskie królestwo? W poszukiwaniu odpowiedzi wraz z przyjaciółmi z dzieciństwa odkrywasz Shrine of Mysteries i cofasz się w czasie, by odkryć szokującą prawdę. Całe lądy zostały opanowane przez złowrogą siłę. Los świata spoczywa teraz w twoich rękach. DRAGON QUEST VII Reimagined to nowa wersja ponadczasowego klasyka, który zyskał zupełnie nowe życie dzięki uroczej dioramowej oprawie graficznej, ulepszonej mechanice rozgrywki i dopracowanej fabule. Doświadczeni poszukiwacze przygód mogą ponownie odkryć pełną radości i smutku opowieść o dzielnych towarzyszach. Dla początkujących bohaterów, którzy dopiero zaczynają przygodę z serią, jest to doskonała pozycja, aby rozpocząć swoją podróż w świecie DRAGON QUEST. ■Diorama pełna życia DRAGON QUEST VII Reimagined łączy piękną grafikę stylizowaną na dioramy ze znanymi i uwielbianymi postaciami zaprojektowanymi przez Akirę Toriyamę, dzięki czemu wszystkie spotkania i potyczki są żywe, emocjonujące i pełne przygód. Od bujnych lasów i tętniących życiem miast po starożytne ruiny i fantazyjne potwory – każde odwiedzane miejsce jest pełne barw i charakteru. ■Podróżuj przez historię, aby odbudować teraźniejszość Rozrzucone fragmenty kamienia otwierają portale do dawno zaginionych epok, w których na graczy czekają nowe wyzwania. Uratuj wyspy, odkryj tajemnice i nawiąż sojusze w przeszłości, aby wskrzesić teraźniejszość. ■Uwielbiana opowieść z usprawnioną narracją Opowieść w grze DRAGON QUEST VII Reimagined przedstawiona jest poprzez serię scenek połączonych wspólną fabułą. Główny wątek został uporządkowany, aby przygoda była bardziej przystępna dla wszystkich graczy. ■Ulepszona klasyczna walka! System walki w grze DRAGON QUEST VII Reimagined przeszedł znaczące zmiany. Odwróć losy bitwy dzięki nowym atutom zawodowym. Każdy zawód ma swoje unikalne umiejętności, od potężnych ataków po wsparcie zapewniane sojusznikom. Dostępne są również opcje dostosowania szybkości walki oraz funkcja automatycznej walki. Bitwy mogą toczyć się bez przerw między kolejnymi turami, polegając na taktyce wybranej dla bohatera i jego towarzyszy. W terenie gracze mogą atakować potwory z wyprzedzeniem i eliminować je błyskawicznie, jeśli są one słabsze od drużyny bohatera. ■Światło księżyca i rozwijanie dwóch zawodów jednocześnie! Dostosuj swój styl gry dzięki nowej mechanice księżycowego światła. Posiadanie dwóch zawodów jednocześnie zapewnia dostęp do umiejętności, zaklęć i unikalnych atutów oferowanych przez oba.