Jam-Packed Swag Bag
Zestaw przedmiotów, których można użyć w grze DRAGON QUEST VII Reimagined. <Jam-Packed Swag Bag> Zestaw przedmiotów, które pomogą ci w trakcie przygody! Wyrusz w podróż z tymi przydatnymi przedmiotami! [Zawartość] ・Slime Sword x1 ・Slime Boomerang x1 ・Slime Stick x1 ・Metal Slime Heart (zwiększa ilość zdobywanego doświadczenia) x1 ・Gold Golem Heart (zwiększa ilość zdobywanego złota) x1 ・Medicinal Herb x9 ・Single Phial x3 ・Seed of Strength x1 ・Seed of Resilience x1 ・Seed of Life x1 *Ten produkt nie zawiera podstawowej wersji gry DRAGON QUEST VII Reimagined. *Ten produkt wchodzi też w skład „Digital Deluxe Edition” i „Additional DLC Sets”. Uważaj, aby nie kupić ponownie posiadanej już zawartości. *Niektóre przedmioty wchodzące w skład tego produktu można też zdobyć w trakcie rozgrywki. *Zawartość można odebrać w grze, korzystając z opcji „Claim Special Rewards” dostępnej w jej menu.