Do You even Forklift? + The Stairwell bundle
Przygotuj się na dwie skrajnie różne logiczne przygody w jednym niesamowitym cyfrowym zestawie! Opanuj oparte na fizyce umiejętności jazdy w Do You even Forklift?, zwariowanej, inspirowanej stylem Ghibli przygodzie, w której rozwiązujesz zagadki za pomocą eleganckiego japońskiego wózka widłowego. Następnie przetestuj swój zmysł obserwacji w The Stairwell — tajemniczym symulatorze, w którym badasz nieskończony budynek w poszukiwaniu dziwnych zjawisk oraz anomalii, rywalizując jednocześnie w globalnych rankingach. Kup ten zestaw już dziś i płynnie przełączaj się między beztroskim mechanicznym chaosem a pełnymi napięcia, mrocznymi śledztwami, kiedy tylko zechcesz.