Degrees of Separation
„Degrees of Separation” to dwuwymiarowa platformówka logiczna. Twoim celem będzie przeprowadzenie Ember i Rime przez przeszkody, wykorzystując do tego ich kontrastujące umiejętności manipulacji ogniem i mrozem. Dzięki współpracy, postacie poznają się lepiej, a także odkryją losy swoich światów. Gra została zaprojektowana z myślą o rozgrywce jednoosobowej, jak i kooperacyjnej. Osobą odpowiedzialną za poruszającą fabułę jest weteran branży — Chris Avellone. Wykorzystując zdolności Ember do manipulowania ogniem oraz predyspozycję Rime'a do wpływania na zimno, na własne oczy doświadczysz, jak ożywają malownicze krajobrazy. Nasz duet nierzadko wywoływać będzie podmuchy wiatru, lodowate strumienie oraz kontrolowane eksplozje, celem rozwiązania całego wachlarza zagadek, rozsianych na kilkunastu zróżnicowanych światach. W trakcie rozgrywki dwoje bohaterów niejednokrotnie będzie musiało polegać na umiejętnościach towarzysza, przechodząc przez wiele różnych etapów przygody, a także ich związku.