Deep Diving Adventures
Zanurz się w jednym z najbardziej wciągających symulatorów nurkowania! Zbierz swój ekwipunek, wybierz dogodne miejsce i odkryj podwodne tajemnice zagłębiając się w nieznane. Deep Diving Simulator jest symulatorem nurkowania, który ukazuje z czym współczesny nurek musi się zmagać na co dzień. Odkrywając niezbadane wody świata, bacznie obserwuj poziom tlenu i dekompresję. Zbieraj zapomniane relikty, odwiedzaj zatopione statki, odkrywaj nieznane gatunki i bądź nagradzany przez profesora za swoje dokonania. Każde zanurzenie daje Ci możliwość odkrycia tajemnic, które wolałyby pozostać na zawsze zapomniane, takie jak zaginione miasto Atlantydy. Zawiera DLC: Adventure Pack Adventure Pack zawiera zupełnie nową przygodę dla młodego nurka, który próbuje pomóc swojemu mentorowi profesorowi Adamsowi rozwikłać starożytną tajemnicę! Nowe tajemnice, nowe zagadki, nowe wyzwania, nowe przedmioty i nowe osiągnięcia czekają aby je odnaleźć!