Dead Reset
Uwięziony w przerażającej pętli śmierci chirurg Cole Mason zostaje porwany i przewieziony do podwodnej bazy, gdzie zmuszony jest operować pacjenta, aby usunąć z jego organizmu ewoluującego pasożyta. „Śmiertelny reset” to skąpany we krwi interaktywny horror, w którym każda śmierć przybliża cię do prawdy. Śmierć jest nieunikniona Opanuj pętlę śmierci, aby odnaleźć drogę ucieczki. Śmierć nie jest końcem tylko drogą do przerażającej nowej perspektywy. Pogódź się z horrorem Zanurz się w przepełnioną krwią interaktywną fabułę z kinową grozą, krwawymi efektami specjalnymi i rozgrywką opartą na wyborach, w której stawka jest niebywale wysoka. Przenieś się w sam środek bezlitosnego filmowego horroru science fiction. Wybory się liczą Poprowadź Cole'a ścieżką odkupienia albo potępienia w walce o przetrwanie. Nie ma łatwych wyborów, a twoja moralność będzie poddawana próbie na każdym kroku. Twoje decyzje doprowadzą cię do czterech zupełnie różnych zakończeń. Zatrzymaj terror Grasz przed publicznością? Włącz tryb streamera, żeby wyłączyć ograniczenie czasu na dokonanie wyboru i dać swoim widzom możliwość kierowania losem Cole'a i podziwiania jego makabrycznych śmierci. Komu zaufasz? Buduj zaufanie lub niszcz sojusze. Każda nawiązana lub zerwana więź wpływa na twoją drogę do przetrwania. W grze możesz korzystać z narzędzia, które pokaże ci status relacji z innymi postaciami - jeśli nadal żyją.