DayZ Livonia Edition
DayZ to pełna napięcia gra survivalowa, w której gracze trafiają do postapokaliptycznego świata zamieszkałego przez rozszalałych zainfekowanych i innych ocalałych. W skład pakietu wchodzi gra podstawowa rozgrywająca się w Czarnorusi oraz nowe DLC zawierające zupełnie nowy obszar Liwonii. DayZ Czarnorus – kultowa mapa DayZ postradzieckiej Czarnorusi obejmująca 230 km² pieczołowicie wykonanego środowiska wzorowanego na prawdziwych lokalizacjach. DayZ Livonia DLC – zupełnie nowa mapa o powierzchni 163 km² pozwala graczom doświadczyć survivalowego hitu w całkiem innym środowisku. Gracze mogą poddać próbie swoje zdolności przeżycia, zapuszczając się w nieznane obszary Liwonii, żeby przekonać się, jak długo przetrwają w śmiertelnie niebezpiecznym świecie.