DayZ Cool Edition
Zestaw DayZ Cool Edition dostępny od teraz na konsoli Xbox. Wydanie DayZ z mapą Liwonii oraz rozszerzeniem DayZ Frostline sprawi, że graczom nie zabraknie nowych i niebezpiecznych terytoriów do przemierzania. Gęsta, licząca 163 km2 mapa Liwonii umożliwia graczom odkrycie DayZ kolejny raz za sprawą całkowicie nowego środowiska z gry podstawowej. Gracze wystawią na próbę swoje zdolności przetrwania, zapuszczając się w nieznane ostępy, żeby przekonać się, jak długo przetrwają w jeszcze bardziej zabójczym świecie niż poprzednio. Rozszerzenie DayZ Frostline zawiera z kolei trzecią, najnowszą oficjalną mapę: Sachal. Udaj się na skuty lodem, wulkaniczny archipelag o powierzchni 83 km2 i odkryj jego smagane wiatrem wzgórza, ośnieżone knieje, ubogie osady, rozległe, zlodowaciałe pola i potężną bazę marynarki. Zapasy żywności są ograniczone, a przy tym narażone na działanie mrozu. Aby przetrwać, przyjdzie ci polować i łowić ryby. Z kolei wulkaniczna natura tego miejsca rodzi szereg wyzwań ze skażeniem na czele. Przygotuj się na wciągającą przygodę, w której środowisko jest równie wymagającym przeciwnikiem, co zainfekowani i inni zdesperowani ocalali.