DayZ Frostline
Udaj się w niebezpieczną przygodę z rozszerzeniem Frostline do DayZ! Wyrusz na pokryty śniegiem Archipelag Sachalski o imponującej powierzchni 83 km² (nie licząc kier lodowych) i doświadcz zapierających dech, dzikich zimowych pejzaży, oferujących nowe wyzwania i możliwości na przetrwanie. Przygotuj się na niezmiernie wciągającą przygodę, w której środowisko jest równie wymagającym przeciwnikiem, co zainfekowani i inni ocalali. Cechy rozszerzenia Frostline ▪ Nowe terytorium: przemierzaj surowy i zapomniany dalekowschodni archipelag wulkaniczny, na którym czas stanął w miejscu. ▪ Zimowy krajobraz: autentycznie odwzorowane środowisko późną zimą. Każdy zakątek Sachalu oferuje malowniczą scenerię – od lodowatych jezior po pokryte śniegiem lasy i góry. ▪ Trudniejsze wyzwanie: Sachal stanowi największe zagrożenie spośród wszystkich dotychczas napotkanych środowisk. Zabezpiecz się przed mrozem, dbaj o ciepło, poluj na zwierzynę i odpieraj niebezpieczeństwa czyhające w śniegu. ▪ Ryzyko środowiskowe: odkryj niebezpieczeństwa związane z zamieszkiwaniem obszarów wulkanicznych. ▪ Bujniejsza dzicz: napotkaj nowe zwierzęta przystosowane do mroźnego klimatu, zapewniające w trakcie polowań zarówno większe wyzwanie, jak i możliwości. ▪ Nowe mechaniki rozgrywki: nowe choroby i przebudowana mechanika łowienia ryb to jedne z wielu zmian, które każą ci się mieć na baczności. ▪ Zimowe przedmioty kosmetyczne: ubierz się stosownie do pogody dzięki przedmiotom kosmetycznym utrzymanym w zimowej estetyce. Sachal skrywa zarówno piękno, jak i niebezpieczeństwo, dając fanom DayZ niepowtarzalne doświadczenie. Odkrywaj, poluj, przetrwaj i zgłębiaj tajemnice ukryte pod skorupą lodu. Połącz siły z innymi ocalałymi lub utoruj sobie własną drogę – w tej zimowej, niebezpiecznej krainie wybór należy do ciebie. Przygotowania są kluczowe do przetrwania, kiedy więc nastanie mróz, przetrwają tylko ci z lodem we krwi i żarem w sercu. Ocalały: Budzę się z koszmaru. Z twarzą w czarnym piasku. Wygląda na to, że udało mi się dotrzeć na Sachal, ale gdzie inni, którzy wsiedli ze mną na statek uchodźców z kontynentu? Czy Archipelag Sachalski również został opanowany? Jest tylko jeden sposób, żeby się przekonać...