Darksiders Warmastered Edition
Zagraj w klasyczną przygodową grę akcji na konsolach nowej generacji! Pierwszy jeździec apokalipsy – Wojna – zostaje zwiedziony przez siły zła i za wcześnie sprowadza na ludzkość koniec świata. W efekcie zostaje oskarżony o zerwanie świętego pokoju pomiędzy niebem a piekłem. W krwawej jatce, jaka się wywiązuje, siły ciemności pokonują zastępy niebieskie i przejmują władzę nad Ziemią. Oskarżony przed Radą Spopielonych Wojna zostaje skazany za swoje zbrodnie i pozbawiony mocy. Znieważon, w obliczu śmierci otrzymuje ostatnią szansę powrotu na Ziemię w celu odkrycia prawdy i ukarania winnych. Ścigany przez mściwą grupę aniołów Wojna musi zmierzyć się z siłami piekielnymi, zawiązywać niełatwe sojusze z demonami, na które poluje, i przemierzać zrujnowaną Ziemię, aby się zemścić i odzyskać dobre imię.