Crusader Kings III: Royal Edition
Władaj swoją dziedziną ze stylem i elegancją dzięki wydaniu Crusader Kings III: Royal Edition, które zawiera podstawową grę oraz pakiet kosmetyczny Fashion of the Abbasid Court. W niedalekiej przyszłości uzyskasz też dostęp do nadchodzącego pakietu Northern Lords, opracowywanego rozszerzenia Royal Court oraz niezapowiedzianego wciąż pakietu tematycznego. Jeśli posiadasz już Crusader Kings III, możesz zakupić wybrane elementy dodatkowe oddzielnie lub kupić je łącznie w ramach przepustki sezonowej. Crusader Kings III: Doświadcz życia średniowiecznego władcy w Crusader Kings III, nagradzanej strategicznej grze fabularnej stworzonej przez Paradox Development Studio – teraz dostępnej na konsolach! Stań na czele średniowiecznego rodu arystokratycznego, rozwijając jego potęgę i reputację na przestrzeni pokoleń. Gdy jeden władca umiera, jego miejsce zajmuje potomek, który może mieć inne zdolności lub zainteresowania, zmuszając cię do skorygowania długoterminowych planów. Zwyciężaj wrogów na polu bitwy lub działaj skrycie, knując i trując rywali w dążeniu do celu – to ty decydujesz, jakiego władcę chcesz grać. Aranżuj małżeństwa, szerz religię i twórz nowe imperia w tym klasycznym tytule – takiej gry strategicznej jeszcze nie było na konsolach.