Crusader Kings III: Chapter I
Wciel w życie swoje strategiczne plany w grze Crusader Kings III dzięki przepustce Crusader Kings III: Rozdział I, która zapewnia dostęp do pierwszego dużego rozszerzenia gry i dwóch wyjątkowych pakietów tematycznych. Crusader Kings: Fate of Iberia Z tym pakietem tematycznym możesz dowolnie modyfikować średniowieczną sagę rodem z Półwyspu Iberyjskiego. Odkryj nową mechanikę „zmagań” i poznaj szeroką gamę nowych wydarzeń tematycznych, tradycji kulturowych, decyzji, utworów muzycznych, modeli i grafik 3D, ekstrawaganckich turbanów, kędzierzawych fryzur i nie tylko. Crusader Kings: Royal Court Przemierzaj własny, okazały dwór w rozszerzeniu Crusader Kings: Royal Court i obserwuj, jak Twoja sala tronowa zaczyna tętnić życiem. Zamawiaj wspaniałe dzieła sztuki, udzielaj audiencji, wytwarzaj i prezentuj bezcenne artefakty, śledź intrygi oraz poznaj bliżej przebudowany system kultury. Crusader Kings: Northern Lords Odkryj prawdziwe bogactwo świata wikingów w pierwszym rozległym pakiecie tematycznym Crusader Kings III: Northern Lords obejmującym m.in. nieustraszonych Waregów, kamienie runiczne, krwawe ofiary, brody wikingów czy brutalnych berserków. W skład przepustki Crusader Kings III: Rozdział I wchodzi także pakiet kosmetyczny Fashion of the Abbasid Court, który pozwala dodać dworowi zupełnie nowego szyku dzięki strojom i ubiorom inspirowanym kulturami Bliskiego Wschodu i Afryki Północnej.