Crusader Kings III: Legends of the Dead
Czymże są wielkie osiągnięcia i bohaterskie czyny, jeśli nikt po twojej śmierci o nich nie zaśpiewa? Ostatecznie zadaniem królewskiej spuścizny jest zapewnienie legitymizacji władzy twoim następcom. Trwaj w pamięci swoich poddanych i rywali w podstawowym rozszerzeniu Legends of the Dead do gry Crusader Kings III. Crusader Kings III: Legends of the Dead wprowadza nową bohaterską rozgrywkę, podczas której podsycasz ogień swojej sławy, aby zamienił się w płonący stos. -Legendy: Zleć epicki utwór na temat historii twojego rodu lub zdobądź reputację bohatera dzięki swoim wielkim czynom. Rozsławiaj tę legendę na wszystkie strony świata i zobacz, jak opowieść o przeszłości niesie się przez wieki, dodając chwały legendarnym dynastiom. -Legendarny styl gry: Wykorzystaj swój status żywej legendy, podejmując nowe decyzje i działania, dzięki którym opowieści o twojej dynastii będą wciąż żywe wśród ludności całego kontynentu i wzmocnią legitymizację twojej władzy oraz umożliwią kolejne decyzje. -Legendarne budowle: Twoja legendarna sława daje ci dostęp do elitarnych budynków, które będą ukoronowaniem spuścizny, jaką przekażesz następnym pokoleniom. -Legendarne uczty: Poeci i bardowie uświetnią twoje uczty pieśniami i odami wysławiającymi twoją wielkość i zainspirują twoich gości, by dalej rozsławiali twoją legendarną hojność. -Kroniki dworskie: Wynajmij oficjalnego kronikarza, by rozsławił historie wielkich osiągnięć twojej dynastii lub stwórz ze swoich czynów dzieło sztuki z pomocą swoich poetów i pieśniarzy. -Dwie nowe spuścizny: Nowa heroiczna spuścizna dynastii pozwala następcom legendarnych postaci wykorzystać wielkie czyny przodków, by uzasadnić prawo do władzy czynami odległej przeszłości, podobnie jak legitymizacja, która przedstawia członków twojej dynastii jako prawowitych władców. -Choroba i żałoba: Nowe choroby, takie jak czerwonka, odra czy święty ogień, mogą siać spustoszenie na twoim dworze. Możesz jednak oddać cześć ukochanym zmarłym poprzez dostojne obrzędy pogrzebowe zgodne z twoim wyznaniem. -Czarna Śmierć: Największa plaga średniowiecza, która dotyka zarówno szlachetnie urodzonych, jak i prosty lud, a zarazem potrafi radykalnie przemienić środowisko polityczne i społeczne. Przygotuj swoich poddanych i zrób rachunek sumienia, albowiem szalejąca zaraza może okazać się najpotężniejszym przeciwnikiem, z jakim przyjdzie ci się zmierzyć. -Nowe grafiki: Zarówno obrazy życia, jak i śmierci otrzymują nową energię w stylu cenionym przez fanów gry Crusader Kings III. Nowy wyjątkowy pulpit mapy, nowe warianty odzieży, modele jednostek i projekty posiadanych obiektów, które wzbogacają rozgrywkę.