"Pustka. Materia. Megastruktura. Dystopijny świat z przywódcą egomaniakiem, zdeterminowanym by odkryć tajemnice wszechświata. W INFONET obiecywali utopię zbudowaną na plecach niestrudzonych androidów zwanych Denzel. To było kłamstwo. 200 lat później planeta niszczeje, a tajemnicze Czerwone Nasiono zostało skradzione. Raz, mechanik renegat, przeszukuje ukryte laboratorium i odkrywa okaleczoną i pozostawioną na pewną śmierć Cherry, androidkę trzymającą się życia samą siłą woli. Doktor Shinji Fallon, jej twórca i miłość jej życia, został porwany przez obłąkanego szaleńca, a Cherry pragnie, by on i każdy, kto stanie jej na drodze, za to zapłacił. Napędza ją miłość i wściekłość. Dołącz do niej w krwawej misji zemsty, podczas eksploracji ogromnej Megastruktury i wycinania całych armii INFONETu w niezapomnianej platformówce 2D, która przełamuje tropy i kości."