Kamikaze Lassplanes
Kamikaze Lassplanes to zupełnie nowa mieszanka Visual Novel i SHMUP, z kluczowymi decyzjami rozgałęziającymi fabułę, które prowadzą do różnych przebiegów gry i historii — zarówno w sprawach wojny, romansu, jak i losu głównych bohaterów. Poznaj i zakochaj się w Albie Trossé oraz Hannah Brandenburg — charyzmatycznych Lassplanes, które przemieniają się w śmiertelne samoloty wojenne, którymi pilotujesz. Wspólnie stawcie czoła flocie imperialnej w wymagających arkadowych pojedynkach typu shoot-’em-up i odkryjcie sekret ich tajemniczego pochodzenia. Lecz czy dar okaże się przekleństwem? Zanurz się w angażującej, mrocznej opowieści o badaniu człowieczeństwa w świecie, w którym każda róża ma swoją kolec, a każde narzędzie może stać się bronią. Gdy nic nie jest tym, czym się wydaje, twoje przekonania zostają zburzone, gdy odkrywasz prawdę — i być może zapłacisz za to najwyższą cenę. Zdecyduj o losie swojego królestwa i swojego serca. Twoje wybory mają znaczenie: Odblokuj różne zakończenia, które odsłonią rozmaite oblicza Alby i Hannah. Odkryj i zbierz galerię pięknych, ręcznie rysowanych ilustracji ecchi. Rzuć sobie wyzwanie w trybie Arcade i pobij rekordy. Steruj zabójczymi Lassplanes w różnych misjach osadzonych w pełnym środowisku 3D.