Contraband Police
Jest rok 1981. Jako młody adept szkoły oficerskiej, zostajesz przydzielony do pracy na posterunku granicznym w górskim regionie Karikatki. Wjazd na teren Acaristańskiej Republiki Ludowej podlega ścisłym regulacjom partii, a każdy twój ruch jest monitorowany! Sytuacja na granicy zaostrza się, gdy podczas jednej z interwencji ginie twój towarzysz... Kontrola dokumentów Każdy przyjezdny musi posiadać komplet ważnych dokumentów. Nawet najmniejsza niezgodność oznacza odmowę wjazdu. Z czasem liczba dokumentów będzie rosła, a błędy będą trudniejsze do wykrycia. Detekcja przemytu Nasz wywiad regularnie dostarcza informacje o podejrzanych kierowcach. Przeszukuj ich pojazdy korzystając z latarki UV, a następnie użyj odpowiednich narzędzi, aby wydobyć przemycany towar. Żadna ilość kontrabandy nie może przekroczyć granicy! Strzelaniny W niektórych sytuacjach będziesz zmuszony do użycia broni palnej. Twój posterunek jest ciągłym celem ataków gangu Oberankov'a, a każda misja wyjazdowa niesie za sobą ryzyko starcia z przeciwnikiem. Pościgi policyjne Zdesperowani przemytnicy mogą podjąć próbę ucieczki ze strefy kontroli. Twoim obowiązkiem jest ich zatrzymać i aresztować! Kupuj i ulepszaj radiowozy, aby poprawić skuteczność pościgów. Zarządzanie posterunkiem Ulepszaj swój posterunek, aby zwiększyć jego obronność i usprawnić kolejne kontrole. Pamiętaj jednak o rosnących kosztach utrzymania placówki. Poprawne inspekcje, udaremnione przemyty i udane interwencje to kilka ze sposobów na pozyskanie gotówki. Zadania specjalne Bądź zawsze gotowy do podjęcia nagłej interwencji. Rozwiązuj zagadki kryminalne, wspieraj swoich towarzyszy i krzyżuj plany rebeliantom Krwawej Pięści. Podejmuj decyzje, które przesądzą o dalszych losach Acaristanu.