City Transport Simulator 2026 - Expert Edition
Wejdź w świat najwyższej klasy symulacji transportu publicznego z City Transport Simulator 2026 - Expert Edition! Prowadź, zarządzaj i rozwijaj własne przedsiębiorstwo transportowe w najbardziej immersyjnej symulacji autobusów i tramwajów do tej pory. Twórz linie, rozbudowuj sieć i odkrywaj szczegółowe miasto inspirowane Europą jak nigdy wcześniej. Expert Edition zawiera wszystko ze Starter Edition oraz pełen pakiet pojazdów premium i dodatków, w tym: Autobusy Premium - Rodzina MAN New Lion’s City — 6 autobusów w wersjach solo i przegubowych, w tym potężny C19. Tramwaje Premium - Flexity Vienna - StadtRegioTram Dodatkowa zawartość - DLC Zajezdnia Autobusowa i Tramwajowa + Trasa Południowa - DLC kosmetyczne: Basel Style Łącznie Expert Edition umożliwia prowadzenie 17 w pełni licencjonowanych pojazdów, wiernie odwzorowanych z autentycznymi detalami i realistyczną dynamiką jazdy. Od zwinnych autobusów miejskich po płynnie poruszające się tramwaje niskopodłogowe — każdy pojazd oferuje unikalne wrażenia z jazdy i szansę na mistrzowskie opanowanie transportu publicznego.