City Bus Manager - Complete Edition
Zgarnij kompletny pakiet! City Bus Manager oraz wszystkie dodatki DLC: E-Bus & Green Energy, International Bus Pack i Holiday Resorts & Sightseeing – wszystko razem w najlepszej cenie! Zbuduj swoje przedsiębiorstwo autobusowe od zera, twórz linie na podstawie prawdziwych danych mapowych i zostań odnoszącym największe sukcesy przewoźnikiem w mieście. Rozbuduj swoją flotę o autobusy elektryczne z myślą o zrównoważonej przyszłości lub transportuj turystów do popularnych atrakcji. Pełne doświadczenie City Bus Manager w jednym zestawie – więcej zawartości, więcej możliwości, więcej City Bus Manager!