Chef Life: A Restaurant Simulator
Poprowadź wymarzoną restaurację Wybierz i spersonalizuj dziesiątki elementów (powierzchnie do gotowania, roboty kuchenne, piekarniki itd.), aby stworzyć swoją kuchnię marzeń! Zanim włączysz palniki na kuchence zorganizuj ekipę i zarządzaj dostawami, aby uzyskać najlepsze składniki, dzięki którym zaimponujesz nawet najbardziej wymagającym smakoszom. Miej oko na finanse i pilnuj rozkładu zajęć, aby podczas pory obiadowej nie przytłoczył cię nadmiar obowiązków! Menu w oparciu o własne gusta Preferujesz kuchnię spod znaku bœuf bourguignon czy raczej caccio e pepe? Stwórz menu w oparciu o klasyczne dania z kuchni francuskiej, włoskiej lub międzynarodowej! Masz ochotę wyjść poza ramy podstawowych przepisów? Udoskonal je i wznieś na nowy gastronomiczny poziom smaku! Jeżeli chcesz zdobyć renomę, dbaj o dostosowanie menu do pór roku i oczekiwań klientów. Krojenie, grillowanie, pieczenie, mieszanie i nie tylko! Każde zamówienie jest próbą dla twoich umiejętności w zakresie przyrządzania potraw i zarządzania. Do dyspozycji masz zespół nieocenionych pracowników, którzy pomogą ci zaspokoić wymagania klientów. Kieruj krojeniem składników, gotowaniem oraz wszystkimi przygotowaniami aż do momentu podania potrawy na talerzu, gdy możesz dodatkowo wykazać się swoją kreatywnością. Od lokalnej kawiarenki do restauracji z gwiazdką MICHELIN Naucz się, jak zapewnić sobie lojalnych klientów i rozwinąć restaurację. Poznaj nowe przepisy i udoskonal zdolności kucharskie. Czy chcesz, aby twój lokal stał się najpopularniejszym miejscem w okolicy, czy raczej postawisz na wykwintną kuchnię i powalczysz o upragnioną gwiazdkę w Przewodniku MICHELIN?