Castle on the Coast
Castle on the Coast to uroczy collect-a-thon, czyli gra oparta na mechanice zbierania przedmiotów. Główny bohater, sympatyczna żyrafa o imieniu George, przemierza magiczny Zamek na Wybrzeżu próbując zażegnać konflikt pomiędzy dwoma potężnymi czarodziejami. W zwiedzaniu świata George’owi pomaga jego wrodzona zwinność oraz umiejętność parkouru. W trybie kooperacji może także skorzystać z pomocy latającej wiewiórki o imieniu Swirlz (w tą rolę wcielić się mogą z powodzeniem rodzice!). Dzięki trybowi kooperacji dzieci będą mogły cieszyć się przygodami Georga wraz z kolegami lub swoimi opiekunami. Rozmaite mechaniki w grze pozwolą na szaloną eksplorację – bieganie po ścianach zamku, ignorowanie praw grawitacji w alternatywnych wymiarach, rozpędzanie się na piłce czy latanie z pomocą jet-packa – George potrafi to i dużo więcej! Poza rozrywką, gra niesie ze sobą cenne lekcje dotyczące konfliktu i straty. Magiczny zamek w sercu czarodziejskiego konfliktu Pomóż George’owi odkryć sekrety magicznego Zamku na Wybrzeżu, w którym kryją się przepastne jaskinie, kamienne korytarze i ukryte wymiary. Na domiar złego, nasza żyrafa znajduje się w sercu konfliktu między dwoma potężnymi czarodziejami. Czy George zdoła ich pogodzić? A może jego obecność tylko zaogni spór? Żyrafa I parkour? George potrafi dostać się dosłownie wszędzie. Ta niezwykle zwinna żyrafa opanowała do perfekcji techniki parkouru! Bieganie po ścianie, fikołki, obroty – wszystkie triki dozwolone! A jeśli to za mało, możesz skorzystać z jetpacka lub samochodu rakietowego, by dotrzeć do trudno dostępnych lokacji! Collect-a-thon, czyli szaleństwo zbierania! Potrzebujesz niepowtarzalnych gadżetów jeśli chcesz osiągnąć sukces! Kwiaty odblokują nowe kostiumy, gwiezdne klucze otworzą drzwi, a zworniki... uruchomią mechanizmy tajemniczej wieży majaczącej na horyzoncie. Czy uda Ci się do niej dostać? Orzecholubny przyjaciel (tryb kooperacji) Gra pozwala na kooperację, drugi gracz może wcielić się w latającą wiewiórkę o imieniu Swirlz! Swirlz dysponuje potężną magią, pomoże też wyhodować cenne kwiaty… a w ostateczności posłuży za spadochron, który uratuje George’a podczas upadku. Gdy żyrafa i wiewiórka pracują razem, nikt ich nie powstrzyma!