Bluey: Gra wideo
Zabawa z rodziną Łączków jest teraz jeszcze lepsza i ciekawsza dzięki nowym postaciom, minigrom, elementom do odblokowania i przedmiotom do zebrania. Dołącz do Blue, Bingo, mamy, taty, kuzynki Muffinki i wujka Prążka w interaktywnych przygodach rozgrywających się w znanych miejscach. Wybierz swoją ulubioną postać, załóż zabawny strój i zacznij odkrywać. Biegaj po domu Łączków w czapce z pomponem, wędruj wzdłuż strumyka w eleganckim ręczniku na głowie i szukaj przedmiotów kolekcjonerskich nawiązujących do bohaterów, takich jak flamingi i rakiety. Ale to nie koniec atrakcji! Wykonuj zabawne zadania szukania i wytwarzania przedmiotów dla dziadka, cioci Trixie i babci, aby zdobywać kostiumy, zabawki, trofea i naklejki do albumu pamiątkowego. Baw się w nowy sposób i odkryj nowe zasady Niespadajki, Gonitwy Skrzekoptaka i Lawy na ziemi. Dzięki łatwiejszym sposobom interakcji i szybkiemu dostępowi do menu podczas przełączania się między grami w dowolnym miejscu, rozgrywka z pewnością nie będzie trudna, a jedynie zapewni wszystkim, nawet osobom o małych dłoniach, jeszcze więcej radości. Niezależnie od tego, czy grasz samodzielnie, czy w trybie kooperacji, ciesz się światem Blue wraz z rodziną i przyjaciółmi.