Birds and Cats Special Edition
Zostań mistrzem patchworku i badaczem ptaków w tym wyjątkowym zestawie, łączącym dwie uwielbiane cyfrowe adaptacje nagradzanych gier planszowych. Szyj piękne kołdry i przyciągaj urocze kotki w Quilts and Cats of Calico, albo twórz barwne rezerwaty pełne unikalnych gatunków ptaków w Na Skrzydłach. Ten pakiet zawiera również wszystkie dostępne regionalne dodatki i zestawy dekoracyjne do Wingspan, wprowadzające nowe strategie, unikalne gatunki ptaków oraz mechaniki, które wzbogacą twoją rozgrywkę. Odblokujesz też dzięki niemu nowe możliwości personalizacji, takie jak sezonowe tła i portrety graczy, dzięki którym każda sesja nabierze jeszcze więcej barw i stanie się jeszcze bardziej wciągająca. Ten zestaw zawiera również wszystkie dostępne regionalne dodatki i zestawy dekoracyjne do Wingspan, wprowadzające nowe strategie, unikalne gatunki ptaków oraz mechaniki, które wzbogacą twoją rozgrywkę. Odblokujesz też dzięki niemu nowe możliwości personalizacji, takie jak sezonowe tła i portrety graczy, dzięki którym każda sesja nabierze jeszcze więcej barw i stanie się jeszcze bardziej wciągająca. Ten zestaw zawiera: Wingspan (Na Skrzydłach) Na Skrzydłach: Ptaki Europy Na Skrzydłach: Ptaki Oceanii Na Skrzydłach: Ptaki Azji Sezonowy Zestaw Dekoracyjny Sezonowy Zestaw Dekoracyjny 2 Zestaw Dekoracyjny "Puszcze Świata" Quilts and Cats of Calico Wingspan (Na skrzydłach) to relaksująca i nagradzana strategiczna karcianka o ptakach dla 1–5 graczy. Każdy nowy ptak wzbogaca specjalną zdolnością potencjał jednego z trzech siedlisk. Twoim zadaniem jest powiększanie rozlicznych rezerwatów przyrody o najlepsze gatunki ptaków. Wingspan (Na skrzydłach): Ptaki Europy zabierze Cię na inny kontynent. Zgłąb różnorodność europejskich siedlisk i poznaj urocze, piękne ptaki z ich fascynującymi, nowymi umiejętnościami. W nagradzanej adaptacji Na Skrzydłach: Ptaki Oceanii wyrusz w podróż po zapierających dech w piersiach lądach Oceanii. Poznaj ptaki z okolic Australii i Nowej Zelandii oraz zupełnie nowe zasoby i mechaniki, które urozmaicą twoją przygodę z tworzeniem rezerwatu przyrody. Poznaj cuda Azji w Wingspan: Asia Expansion! Odkryj nowe ptaki i karty bonusowe, rywalizuj w trybie Duetu i zanurz się w bogatych krajobrazach z oszałamiającą grafiką i kojącą muzyką. Rywalizuj w nowych wyzwaniach i przeżyj spokojną podróż z niezwykłymi ptakami Azji! Wraz z Zestawami Dekoracyjnymi otrzymasz nielimitowany dostęp do ekskluzywnych i sezonowych teł, wraz z pasującymi do nich portretami gracza. Wybierz te, na które masz ochotę w każdej rozgrywce i ciesz się cyfrowo malowanymi tłami niezależnie od pory roku, czasu i miejsca. Quilts and Cats of Calico to urocza, nagradzana logiczna planszówka dla 1-4 graczy. Poznaj milusińskie kotki i uszyj najprzytulniejsze kołderki. Rywalizuj z innymi graczami w rozgrywce wieloosobowej, graj solo lub jako osoba z cechu krawców wyszywaj swoją karierę w mieście kotów.