Bio Inc. Redemption
Bio Inc.: Redemption to złożony symulator biomedyczny, w którym podejmujesz decyzje dotyczące życia lub śmierci. Stwórz ostateczną chorobę, aby zainfekować i dręczyć swoją ofiarę lub graj jako szef zespołu medycznego i miej nadzieję, że znajdziesz lekarstwo, aby uratować swojego pacjenta. Będziesz zarazą czy ocalisz ludzkość? Zawierająca ponad 600 rzeczywistych chorób, wirusów, objawów, testów diagnostycznych, metod leczenia i innych schorzeń gra Bio Inc: Redemption jest przerażająco realistyczna. Wciągnie cię na wiele godzin, przenosząc cię do mikroskopijnego świata o epickich proporcjach zarazy! WYBIERZ SWOJĄ STRONĘ Bio Inc: Redemption zawiera dwie zupełnie nowe kampanie! Wybierz Śmierć i odkryj swoją mroczną stronę, gniewnie zabijając ofiary za pomocą bolesnej kombinacji chorób i stanów medycznych. Zostań Plagą! Wybierz Życie i bohatersko wciel się w rolę diagnosty medycznego, który identyfikuje i leczy choroby, zanim będzie za późno dla twojego pacjenta. Ocal ludzkość po jednym człowieku na raz! Każda kampania składa się z dziewięciu przypadków o czterech różnych poziomach trudności, a nowy adaptacyjny system sztucznej inteligencji zapewnia wiele godzin rozgrywki z dużą wartością powtórki. BUDOWANIE GŁĘBOKICH STRATEGII Mechanika Bio Inc: Redemption jest prosta do zrozumienia, a jednocześnie niezwykle głęboka. Przypadkowi gracze docenią szybkie i ekscytujące wyzwanie. Zaawansowani gracze będą musieli opracować złożone strategie, aby rozwiązać sprawy o wysokim poziomie trudności. Wszystko zależy od kombinacji i wyczucia czasu! 24 ZRÓŻNICOWANE, WYMAGAJĄCE PRZYPADKI Każdy unikalny scenariusz ma swoje własne zwroty akcji i konkretne cele, stopniowo budując swoje umiejętności i rozszerzając zestaw narzędzi do coraz bardziej wymagających, skomplikowanych przypadków. BEZLITOSNY, NIKCZEMNY I DZIWNIE POCIĄGAJĄCY Niezależnie od tego, czy chcesz wyleczyć chorobę niewinnego pacjenta, czy dręczyć biedną duszę przez nieprawdopodobną kombinację choroby i infekcji, wszechświat Bio Inc. nie pozostawi cię zimnym. Przewrotnie realistyczne, a nawet edukacyjne, zrównoważone sporą dawką humoru, Bio Inc: Redemption zabierze cię na niesamowitą przejażdżkę z dreszczykiem emocji. BONUSY I NAGRODY Każde zwycięstwo nagradzane jest punktami PD. Mądrze wydawaj swoje ciężko zarobione punkty XP, aby umieszczać boostery, które pomogą ci rozwiązywać sprawy na wyższym poziomie trudności i zostać mistrzem Bio Inc!