Bayonetta
Przeżyj początki serii Bayonetta w klasycznej odsłonie tej przygodowej gry akcji. Zwodnicza Umbra Witch wyłania się z otchłani po pięciuset latach głębokiego snu, nie pamiętając nic ze swej owianej tajemnicą przeszłości. Błyskawicznie rzucona w ogień bitwy musi zgładzić niezliczonych wrogów, by poskładać swą tajemnicę w całość. Wykorzystaj arsenał umiejętności Bayonetty, w tym przeobrażenie w rozmaite formy zwierzęce, przyzywanie demonów, sztukę posługiwania się bronią palną. Siecz, rąb i strzelaj w hordy niebiańskich wrogów w tej podle czarującej przygodowej grze akcji.