Upamiętnij 10-lecie dwóch najważniejszych tytułów od PlatinumGames z pakietem dwóch zremasterowanych gier: Bayonetta i Vanquish. Przeżyj początki serii Bayonetta w klasycznej odsłonie tej przygodowej gry akcji. Wykorzystaj arsenał umiejętności Bayonetty, by siec, rąbać i strzelać do hord niebiańskich wrogów. Graj jako agent DARPA Sam Gideon w przebojowej strzelance science fiction – Vanquish. Uzbrojony w BLADE, eksperymentalny system broni, który skanuje i tworzy kopie rzeczywistej broni, musi przeniknąć do podbitej kosmicznej kolonii Providence i pokonać zastępy zaawansowanych technicznie wrogów.