Assassin's Creed Origins – Edycja Gold
Edycja Gold zawiera podstawową wersję gry, przepustkę sezonową i pakiet Deluxe: - Rozszerzenie Ukryci - Rozszerzenie Klątwa faraonów - Pakiet Rzymskiego Centuriona: 1 odzienie, 1 wierzchowiec, 2 elementy uzbrojenia, 1 tarcza - Pakiet Horusa: 1 odzienie, 1 wierzchowiec, 2 łuki, 1 tarcza - Misja na wyłączność Zasadzka na morzu - Pakiet Pustynnej Kobry: 1 odzienie, 1 wierzchowiec, 2 elementy uzbrojenia, 1 tarcza - 3 punkty zdolności Odkryj starożytny Egipt w tej grze akcji i przygody. Walcz z potężnymi wrogami, ujawnij spiski i odkryj historię pochodzenia bractwa asasynów. KRAJ DO ODKRYCIA Od pustyń po bujne oazy, od Morza Śródziemnego po katakumby Gizy, żegluj w dół Nilu i walcz z niebezpiecznymi starożytnymi frakcjami i dzikimi bestiami, odkrywając gigantyczny i nieprzewidywalny kraj. ZAGRAJ W RPG AKCJI Poznaj całkiem nowy sposób na walkę. Plądruj i używaj dziesiątek rodzajów broni, o różnych charakterystykach i rzadkościach. Sprawdź zaawansowane mechaniki i rzuć wyzwanie swoim umiejętnościom w starciach z niepowtarzalnymi i potężnymi bossami. NOWA HISTORIA ZA KAŻDYM RAZEM GDY GRASZ Rozpocznij liczne zadania, przeżyj ciekawe historie i spotkaj się z silnymi i pamiętnymi postaciami – od najbogatszych wysoko urodzonych po najbardziej zdesperowanych wyrzutków.