Arma Reforger
Włącz się do walki w Arma Reforger – dynamicznym militarnym sandboksie, osadzonym w realiach zimnej wojny. Doznaj taktycznego wymiaru walki w szeroko zakrojonych, wieloosobowych starciach. Twórz własne scenariusze i zarządzaj nimi, a także odkrywaj otwarte na modyfikacje tryby, rozgrywane na rozległych i szczegółowych mapach. Arma Reforger oferuje wszechstronną i twórczą platformę, która na nowo definiuje gatunek symulatorów militarnych na konsolach. Tryby gry: Conflict – starcia na dużą skalę pomiędzy siłami USA, Związku Radzieckiego i FIA. Zajmuj kluczowe pozycje, współpracuj z oddziałem i zdobywaj panowanie nad polem bitwy. Game Master – twórz scenariusze i zarządzaj nimi w czasie rzeczywistym, kształtując przebieg walk i projektując unikalne misje przy pomocy potężnych narzędzi, jakie oferuje gra. Combat Ops – taktyczna rozgrywka z niewielkimi oddziałami i dynamicznie wyznaczanymi zadaniami. Dołącz w szeregi elitarnej amerykańskiej jednostki działającej za linią wroga lub partyzanckiego oddziału FIA zwalczającego okupantów. Capture and Hold – dynamiczna rywalizacja, w której dwie strony walczą o strategiczne przyczółki, tocząc intensywne starcia na krótkim dystansie. Operacja Omega – podejmij się tajnej misji na tyłach wroga, aby osłabić radziecką linię obrony i przygotować wyspę Kołgujew na inwazję w ramach pierwszej całkowicie jednoosobowej kampanii w Arma Reforger. Wsparcie powietrzne – jednoosobowy scenariusz, w którym sprawdzisz się w roli pilota odpowiedzialnego za transport, wsparcie ogniowe czy logistykę. Rozbudowane mapy: Everon (51 km²) – wróć na położoną pośrodku Atlantyku wyspę znaną z Operation Flashpoint, wyróżniającą się rozległymi, realistycznymi krajobrazami i bujną roślinnością. Arlandia (10 km²) – nowa, strategiczna arena zimnowojennych działań, mieszcząca zajmowaną przez Sowietów bazę lotniczą, idealnie nadająca się do mniejszych kampanii i zażartej walki. Kołgujew (40 km²) – należąca do Związku Radzieckiego niewielka wyspa z drzemiącym wulkanem, przez dekady wyniszczana środowiskowo przez przemysł wydobywczy – dziś praktycznie wyludniona. Warsztat – dostosuj rozgrywkę do własnych wymagań Wzbogać zabawę o tworzone przez społeczność modyfikacje, dostępne za pośrednictwem wbudowanego Warsztatu. Pobieraj nowe misje, broń, pojazdy i nie tylko, by w pełni dopasować Arma Reforger do swojego stylu gry. Ta wersja gry Arma Reforger nie zawiera aplikacji modderskiej Arma Reforger Tools (Workbench).