Witamy u zarania ery przemysłowej w naszej grze strategicznej czasu rzeczywistego polegającej na budowaniu miast. Odnajdź się w jednej z najbardziej ekscytujących i błyskawicznie ewoluujących epok, odkrywaj nowe technologie, regiony i społeczeństwa, realizuj własną strategię i stwórz nowy świat na własną miarę. Graj w pojedynkę albo w sieci, rywalizując z innymi graczami w meczach PvP lub w trybie współpracy: to od ciebie zależy, jak świat cię zapamięta. ŚWIT NOWEJ EPOKI: Zademonstruj swe umiejętności budując olbrzymie miasta, planując sieci logistyczne, zasiedlając nowe żyzne kontynenty, wysyłając na cały świat ekspedycje i pokonując rywali za pomocą środków dyplomatycznych, handlowych i militarnych. ZBUDUJ WŁASNE IMPERIUM wznosząc wielkie metropolie, zarządzając kwitnącą gospodarką i chroniąc swe dzieło przed zakusami innych. Aby móc poprowadzić swe miasta do dobrobytu, musisz nauczyć się mądrze reagować na niespodziewane sytuacje. WYJĄTKOWE WRAŻENIA MIASTOTWÓRCZE: edycja zawiera kampanię fabularną, personalizowany tryb swobodnej gry oraz rozgrywkę wieloosobową. NOWE FUNKCJE DLA NOWEJ EPOKI, takie jak ekspedycje na drugi koniec globu w poszukiwaniu sławy i bogactw, czy nowe funkcje dla siły roboczej, dzięki którym zarządzanie fabrykami staje się jeszcze bardziej wymagające i realistyczne. RÓŻNE SPOSOBY GRY: to ty decydujesz, jak chcesz grać! Zmierz się z szeregiem postaci SI lub skup na budowie i upiększaniu olbrzymiego imperium.