Accident
Zostań dziennikarzem, który bada przyczyny starych wypadków samochodowych. Zdobywaj dowody i zrekonstruuj wydarzenia, aby odkryć co naprawdę się wydarzyło. Badaj stan poszkodowanych Sprawdź stan ofiar wypadków i zacznij ich ratować! Czy jeszcze oddychają? Czy odnieśli poważne rany? Wiele czynników jest istotnych do ich przeżycia. Udziel pierwszej pomocy, zatamuj krwawienie, sprawdź puls i jeśli to możliwe ułóż ich w bezpiecznej pozycji. Daj z siebie wszystko i pamiętaj, że każdy wypadek jest inny! Podejmuj decyzje Komu najpierw udzielić pomocy? Jak najlepiej to zrobić? Niewłaściwie pomagając możesz narazić życie ofiar, a czasami też swoje. Zastanów się dobrze, jednak pamiętaj - czas ucieka! Cofaj czas Podjąłeś błędną decyzję? Nic zdołałeś uratować wszystkich poszkodowanych? Masz szansę to naprawić! Cofnij czas i spróbuj jeszcze raz. Odkrywaj przyczyny wypadków Podczas udzielania pomocy liczy się każda sekunda i nie ma czasu na dokładne zbadanie, co było przyczyną wypadku. Jednak po zakończeniu akcji ratunkowej możesz na spokojnie przeanalizować całą katastrofę, zebrać wszystko do kupy i odkryć przyczyny tragedii. Różnorodne scenariusze akcji ratunkowych Bierz udział w bardzo zróżnicowanych akcjach ratunkowych: od zwykłych potrąceń, po poważne karambole w zmieniających się lokacjach, w odmiennych warunkach pogodowych, a nawet w różnych czasach. Zdobywaj doświadczenie i ucz się jak pomagać ofiarom wypadków w prawdziwym życiu!