#IDARB
Przygotuj się do walki z absolutnie wszystkim, od wąsatych gliniarzy po straszliwe śniadanie! Daj się porwać szalonej akcji inspirowanej klasycznymi 8-bitowymi grami sportowymi i zręcznościówkami! #IDARB to chaotyczna, futurystyczna arena do gry w piłkę zbudowana w oparciu o sugestie tysięcy zakręconych miłośników gier komputerowych. Twórz postacie, drużyny, logo zespołów, turnieje, a nawet motywy muzyczne w niezwykle łatwo modyfikowalnym środowisku. Dodawaj hashbomby, które dynamicznie wpływają na rozwój rozgrywki za pośrednictwem Twitcha i Twittera! #IDARB umożliwia zabawę nawet 8 graczom naraz w sieci lokalnej oraz toczenie pojedynków 4 na 4 w Internecie. Gra zawiera również odlotowy tryb fabularny dla pojedynczego gracza, zwariowane konkursy w przerwach meczów oraz przepisy kulinarne do odblokowania. Tytuł gry jest akronimem wyrażenia „It Draws a Red Box”. Produkcja powstała na zasadzie crowdsourcingu – dzięki tysiącom sugestii przesyłanym przez graczy za pośrednictwem mediów społecznościowych gra wyewoluowała od czerwonego prostokąta do pokręconego miszmaszu pomysłów, jakim jest obecnie. Dodatkową atrakcję stanowią setki najdziwniejszych hashbomb, czyli tajnych komend, które można przesyłać do gry za pośrednictwem Twitcha lub Twittera i za ich pomocą na żywo modyfikować jej środowisko! Jeśli jest coś, co chciałbyś zobaczyć w #IDARB, a jeszcze tego nie dodano, pewnie po prostu tego nie zaproponowałeś. Z drugiej strony przy takiej swobodzie modyfikacji prawdopodobnie możesz stworzyć to samemu!