My Universe - School Teacher
Zostań najlepszym nauczycielem w mieście! Graj jak młody nauczyciel z misją: przywrócić swoją nową szkołę na szczyt! Motywuj swoich uczniów, poprawiaj ich wyniki i organizuj szkolne konkursy i festiwale. Zostań wzorowym nauczycielem, zajmując się trudniejszymi zajęciami, zdobywając nagrody i wypełniając cele dyrektora, odblokowując po drodze nowe przedmioty. Zarządzaj swoją klasą i uczniami Naucz swoich uczniów geometrii, biologii, sztuki i nie tylko – każda dyscyplina ma swoją własną minigrę. Każdy uczeń w Twojej klasie ma wyjątkowe mocne i słabe strony: dostosuj swoje nauczanie, aby mieć pewność, że podążają za Tobą i uczą się w jak najlepszych warunkach. Twoja szkoła, twoje doświadczenie Dostosuj nauczyciela, klasę, a nawet szkołę! Odblokuj nowe przedmioty i większe sale lekcyjne, opanowując różne minigry i doskonal swoje umiejętności nauczycielskie, aż stworzysz wymarzoną szkołę.