Halls of Torment - The Bog Bundle
Halls of Torment to gra o walce z hordami wrogów z prerenderowaną retro grafiką w stylu RPGów z późnych lat 90. Wybierz jednego z wielu bohaterów i wejdź do śmiertelnie niebezpiecznych Sal Udręki. Walcz ze straszliwymi koszmarami z otchłani i przetrwaj niezliczone fale wrogów, aż zmierzysz się z jednym z przeklętych Panów. Wzmocnij swojego bohatera cechami, umiejętnościami i przedmiotami. Co rozgrywkę twórz nowy, silny build. Badaj podziemne obszary i znajduj potężne przedmioty, które pozwolą ci zawędrować jeszcze głębiej. Za przeklętymi Salami leżą Trzęsawiska – podtopiona kraina pełna pokręconych korzeni, duchów topielców i istot, które nie do końca umarły. Ten dodatek do Halls of Torment otwiera przed tobą paskudny nowy świat, a w nim nowych bohaterów, mechanikę i wyzwania dla tych, którzy wierzą, że poskromili udrękę.