Turbo Golf Racing
Wyścig online dla 8 graczy Staw czoła nawet siedmiu przeciwnikom w wyścigach w stylu Grand Prix. Przyspieszaj, pędź i wślizguj się, aby zaliczyć dołek przed nimi. Trafiaj na platformy akceleracyjne, aby wyprzedzić rywali, wynajduj sprytne skróty i wykorzystuj znajdźki do zatrzymania ich na torze. Pojedynek golfowy 1 na 1 Weź udział w ostatecznej walce 1 na 1, gdzie precyzja jest ważniejsza niż szybkość, a zwycięstwo to kwestia mniejszej liczby uderzeń. Oceń pole dzięki specjalnej perspektywie sokolego oka i wybijaj piłkę dalej niż przedtem dzięki kombinacji mechanik akceleracji. Sprawdź swoje golfowe umiejętności w standardowych lub personalizowanych rozgrywkach! Próby czasowe Ścigaj się z czasem, aby zdobyć gwiazdki i odblokować nowe pola! Porównuj swoje czasy na każdym z torów ze znajomymi lub zdobywaj wysokie miejsca na globalnym rankingu! Rdzenie mocy i znajdźki Przejmij kontrolę nad sposobem grania dzięki wyjątkowym rdzeniom mocy, które możesz dobierać do swojego stylu gry. Uderzaj piłkę z większą siłą, podkręcaj ją lub podbijaj, równocześnie wykorzystując swoje potężne zdolności do chwytania, zamrażania lub przywierania do piłki. Personalizacja Wyróżniaj się w tłumie w personalizowanym pojeździe. Ciesz się ponad trylionem różnych kombinacji karoserii, piłek, opon, spojlerów, tarcz, kolorów i wzmocnień, które możesz dopasować do swoich upodobań! Przemierzaj pola Używaj skrzydeł, opon i sprytu do nawigowania po terenie, korzystaj z platform akceleracyjnych i pierścieni, unikając równocześnie nierówności, bunkrów i drzew! Podróżuj przez wyjątkowe biomy, takie jak starożytne świątynie Azteków, przeczące grawitacji pola w kosmosie oraz przemysłowe pustynie!