Startup Company Console Edition
Sukces Twojej firmy zależy od Twoich zdolności do prowadzenia witryny i zarządzania nią. Musisz ją rozwijać i ulepszać jej funkcje, jednocześnie zwiększając przepustowość hostingu i przeprowadzając kampanie marketingowe. Miasto oferuje biura we wszystkich rozmiarach i kształtach. Od Ciebie zależy wybór najbardziej odpowiedniego. Twoim zadaniem jest zorganizowanie i udekorowanie biura przy jednoczesnym utrzymaniu zadowolenia pracowników. Twoi pracownicy są istotną częścią Twojego sukcesu. Podczas wzrastania firmy, będziesz musiał kontynuować rekrutację większej liczby osób. Z czasem twoi pracownicy zaczną żądać od ciebie i firmy więcej. Twoim zadaniem jest ich zadowolenie, zanim konkurenci wyślą im ofertę pracy, której nie mogą odrzucić! Nie ma witryny bez stabilnych i niezawodnych serwerów. Ponieważ Twoja witryna przyciąga większy ruch, będziesz musiał przenieść się z serwerów wirtualnych do własnego, w pełni funkcjonalnego centrum hostingowego. Cel jest oczywisty: stać się największą witryną w branży. Od Ciebie zależy, czy chcesz kupować i łączyć konkurentów lub wyprzedzać ich, dopóki nie przestaną działać!