Teslagrad Power Pack Edition
INFORMACJE O TESLAGRAD: REEDYCJA Wróć do klasycznego Teslagrad, ponownie doładowanego, aby zapewnić ci elektryzujące wrażenia! Postaraj się uciec przed despotycznym królem, opanuj sztukę teslamancji i odkryj tajemnice ukryte w Wieży Tesli, grając w tę pełną łamigłówek przygodową platformówkę! INFORMACJE O TESLAGRAD 2 Odkryj kolejną wieżę na magnetycznej północy! Młoda teslamancerka Lumina jest zdana na własne siły, gdy jej statek powietrzny rozbija się w Wyrmheimie, odległej i zdradliwej krainie na północy. Rozpocznij niebezpieczną przygodę, badając opuszczoną wieżę górującą nad doliną fiordów, aby sprowadzić Luminę do jej domu i rodziny. Wykorzystuj moce elektromagnetyczne, aby przetrwać zagrożenia, które czyhają w dzikiej i nieokiełznanej krainie. Broń się przed grasującymi Wikingami, staw czoła przerażającym bestiom inspirowanym mitologią nordycką i zwyciężaj wielkich bossów! W miarę postępów w podróży będziesz odkrywać nowe umiejętności i sprzęt potrzebny do poznania tajemnic tej krainy i zagłębienia się w mroczną przeszłość przodków Luminy. Teslagrad 2 jest kontynuacją ogromnie popularnej gry opartej na prawach fizyki, w której kluczem do przetrwania są siły elektromagnetyczne. Dzięki ulepszonej grafice, większemu rozmiarowi świata i nowym narzędziom do rozwiązywania zagadek platformówka logiczna Teslagrad 2 zapewnia zupełnie nowe i wciągające doznania!