Hell Let Loose - Ultimate Edition
Zagraj w stale rozwijającą się grę Hell Let Loose, która na pełną skalę przenosi cię w czasy II wojny światowej. W czasie bitwy 50 na 50, w której linia frontu wciąż się zmienia, ta pierwszoosobowa strzelanka wymaga pracy zespołowej, komunikacji i strategii nie tylko do zwycięstwa, ale i do przetrwania. Przygotuj się do walki na szeregu słynnych pól bitewnych, na których razem z drużyną zmierzysz się z innymi doświadczonymi żołnierzami, odgrywając jedną z czternastu unikatowych, ważnych ról. Dzięki edycji ultimate wkroczysz do walki z 6 najpopularniejszymi dodatkami – Skull Bucket, False Front, Hot Drop, Lethal Tide, Silver lub Iron Vanguard i Cavalry Coat. Wkrocz w chaos wojny ze zróżnicowanym historycznym uzbrojeniem, zapleczem pojazdów i sprzętem. Dostępne w grze modele są odwzorowane z dbałością o najdrobniejsze szczegóły i wnoszą realizm do brutalnego, przesiąkniętego krwią teatru działań wojennych. Do zobaczenia na linii frontu!