Hell Let Loose - Near Miss
W ramach tego dodatku DLC gracz otrzymuje 3 hełmy: Uszkodzony w boju amerykański hełm M1 „O mały włos” Ten mocno poobijany hełm M1 cały nosi ślady brutalnej, pełnej przemocy walki, między innymi ślad po trafieniu w głowę przez snajpera. Na szczęście pocisk jedynie dodał kolejne wgniecenie i nie przebił się przez zewnętrzną powłokę. Uszkodzony w boju niemiecki hełm M42 „O mały włos” M42 to niemiecki model hełmu. Jest pokryty materiałem i miewał lepsze dni. Uszkodzenia bojowe od szrapnela i pocisków spowodowały rozerwanie zewnętrznego pokrycia, odsłaniając znajdujące się pod spodem poobijane warstwy ochronne, co prawie zmotywowało noszącego go żołnierza piechoty do odwrotu. Uszkodzony w boju sowiecki hełm SSh-40 „O mały włos” Na tym zniszczonym przez wojnę sowieckim hełmie widać szkody, które potrafi wywołać mknący w powietrzu szrapnel. Ten egzemplarz hełmu SSh-40 nie przegapił ani chwili na linii frontu, przez co zardzewiał wraz z upływem pór roku.