Doom & Destiny Worlds
Pozostawieni wlasnemu losowi oraz zupelnie nadzy na brzegu nieznanej planety, czterech przyjaciól budzi sie dotknieci przez najbardziej popularna chorobe w grach: amnezje. Kto ich przyzwal? Dlaczego sie tutaj znalezli? Jak odnajda droge do domu? Co jest na obiad? CZYM JEST DOOM & DESTINY WORLDS Doom & Destiny Worlds to turowy RPG z otwartym swiatem zawierajacy tworzenie przedmiotów, budowanie, uprawianie ziemi i lokalna kooperacje do 4 graczy. Toruj sobie droge pomiedzy szalonymi goblinami w kostiumach, pierdzacymi kamiennymi gigantami i przekletymi dzinami wzdluz i wszerz wiecej niz 60 wlasnorecznie zrobionych wysp. Zbieraj surowce, dostosuj swoja druzyne, rozwiaz tajemnice, która spowija trzy swiaty Doom & Destiny Worlds. NIEBEZPIECZNIE JEST ISC SAMEMU! Wykorzystuj kazde narzedzie do twojej dyspozycji, aby przezwyciezyc wiele wyzwan w Doom & Destiny Worlds! - Dynamiczny System Tworzenia (DyST) pozwala na uzywanie schematów oraz kazdego surowca do stwarzania spersonalizowanych broni, zbroi, napojów i materialów wybuchowych! - Pokonuj przeciwników, aby zdobywac poziomy i odblokuj Zdolnosci oraz zwiekszaj swoje Umiejetnosci, aby wyposazyc sie w niesamowity orez, a takze stwórz unikalne Klasy Postaci dopasowane do twojego stylu gry. - W Doom & Destiny Worlds, bitwy tocza sie w trybie turowym czasu rzeczywistego. Kiedy walczysz, przeciwnicy moga dolaczyc jako posilki powodajac dodatkowe zmagania! ODPOCZYNEK TEZ JEST WAZNY! Musisz znalezc sposób by wrócic do domu, mozesz byc wybrancem, a na twoich barkach spoczywa ocalenie swiata, ALE nawet Bohater potrzebuje chwili relaksu. - Czerp radosc z interaktywnego otwartego swiata Doom & Destiny Worlds. - Nie wahaj sie wykorzystywac srodowisko: kop tunele, twórz kanaly i wznos góry. - Zbuduj wlasny obóz. Stwórz meble lub ukradnij je ze swiatów. - Jestes zmeczony zbieraniem owoców albo kupowaniem ich z warzywniaka miejscowego potwora? Uprawiaj je samemu! Sadz slodkie owoce, magiczne jezyny, ciekawe warzywa i przygotowuj zdrowe przekaski oraz napoje procentowe. Limit? Twoja wyobraznia... I miejsce w twoim ekwipunku.