Another Crab's Treasure
Jako krab pustelnik Kril musisz nosić śmieci zamiast muszli. Dzięi nim wytrzymasz ataki wielokrotnie większych przeciwników. Ruszaj na poszukiwanie skarbów, aby odkupić odebraną ci muszlę i odkryć tajemnice zanieczyszczonego oceanu. ŚMIEĆ CZY SKARB? Dla tej podwodnej społeczności śmieci to nie tylko element otoczenia, ale też ważny surowiec z którego robi się wszystko, od strojów po broń. Jednak wraz z odpadami pojawiła się tajemnicza choroba, Gunt (glut), która może uśmiercić cały ocean. UCZ SIĘ OD NATURY Podczas odkrywania oceanu Kril pozna różne Umami Techniques (Techniki Umami) – potężne ataki, których nauczą go inni mieszkańcy podwodnego świata. Zadawaj przeciwnikom przepotężne ciosy godne Mantis Shrimp (krewetki modliszkowej) i łap ich jak Bobbit Worm (eunice aphroditois), a to nie wszystko. NIEODKRYTE GŁĘBINY Ocean jest głębszy, niż komukolwiek mogłoby się wydawać. Przedzieraj się przez lasy wodorostów, rafy koralowe, miasta pełne zamków z piasku, a nawet niewyobrażalny mrok rowów oceanicznych – a wszystko po to, żeby odzyskać cenną muszlę. GRAJ W SWOIM TEMPIE Another Crab's Treasure zaprojektowano z myślą o zapewnieniu przystępnej rozgrywki nowym graczom soulslike, ale też dostarczeniu wyzwań zaprawionym w bojach z tym gatunkiem. Każdy znajdzie tam coś dla siebie, niezależnie od stopnia zaawansowania czy dostępnego czasu wolnego. Opcje wsparcia pomogą tym, którzy mają ochotę na mniej frustrujące przeżycia, a miłośnicy cierpienia mogą z nich skorzystać, aby sprawić, by gra była jeszcze trudniejsza.