Moonlighter
Każda przygoda musi się opłacić. Dawno temu, podczas prac archeologicznych, odkryto szereg tajemniczych wrót. Ludzie szybko zrozumieli, że prowadzą one do innych światów i wymiarów. Niebawem powstała tam również niewielka, kupiecka wioska o nazwie Rynoka - a jej głównym przeznaczeniem stało się zaopatrywanie poszukiwaczy przygód, dla których brawura i obietnica bogactwa były silniejsze niż zdrowy rozsądek... Moonlighter to RPG akcji z elementami rogue-lite. Wciel się w postać Willa, głodnego przygód sklepikarza, który marzy by zostać bohaterem. Prowadź sklep Kieruj swoim małym przedsiębiorstwem: wystawiaj przedmioty na sprzedaż, ustalaj ich ceny, zarządzaj zapasami złota, zatrudniaj pomocników i ulepszaj swój sklep! Bądź jednak ostrożny - w wiosce kręcą się podejrzani osobnicy, którzy mogą chcieć położyć swoje lepkie palce na Twoich towarach! Walcz stylowo Starcia z zastępami przeciwników i bossów mogą okazać się nie lada wyzwaniem! Aby w pełni wykorzystać rozbudowany system walki, musisz poznać wszystkie jego niuanse. Używaj zróżnicowanego uzbrojenia, ucz się zachowań przeciwników i wykorzystuj elementy otoczenia, aby zdobyć przewagę! Na pewno uda Ci się wypracować styl dopasowany idealnie do Ciebie! Przywróć świetność Rynoce Dzięki Tobie Rynoka może znowu odżyć! Poznaj mieszkańców osady i pomóż im w założeniu ich własnych sklepów. Nie tylko będą Ci wdzięczni, ale chętnie zaoferują szereg przydatnych usług! Twórz i zaklinaj System wytwarzania i zaklinania przedmiotów jest kluczowy dla Twoich postępów. Dzięki mieszkańcom wioski twórz nowe typy uzbrojenia oraz pancerze, a później wzmocnij je potężnymi zaklęciami. Stwórz styl rozgrywki uszyty na Twoją miarę! Zdobywaj łupy Poprzez bramy dotrzesz do światów pełnych egzotycznych przedmiotów! Zdobywaj zasoby, uzbrojenie i osobliwe artefakty. Nie zdołasz jednak unieść wszystkiego. Zdecyduj, co jest dla Ciebie najcenniejsze, wykorzystując unikalny system zarządzania ekwipunkiem. Eksploruj Światy Wrota prowadzą do odmiennych światów. Każda wyprawa będzie niepowtarzalna i wymusi na Tobie szereg wyborów. Nigdy nie wiesz, co czyha za kolejnymi drzwiami... właśnie dlatego musisz być przygotowany na wszystko!