Zanurz się w emocjonującej, niesamowitej przygodzie, w której każde działanie będziesz wykonywać w rytmie dynamicznej ścieżki dźwiękowej. Opanuj płynną i responsywną akrobatyczną walkę oraz wymagający parkour. Śmierć po śmierci ukuj własny styl gry – poprzez eksplorację i starcia znajdź sposób na naprawienie swych błędów i ocalenie perskiego królestwa stworzonego przez Evil Empire. ODMIEŃ PRZEZNACZENIE. OCAL PERSJĘ. ALBO ZGIŃ, PRÓBUJĄC. Napisz legendę oszczędzonego przez śmierć księcia, którego fatalny błąd skazał jego lud na zagładę. Spróbuj naprawić swe błędy: każda porażka to nowa szansa na znalezienie innej ścieżki, odkrycie tajemnic, poznanie nowych postaci i wykorzystanie wiedzy zdobytej podczas wcześniejszych prób, aby odmienić los swego ludu i udowodnić godność tytułu księcia Persji. OPANUJ SZYBKOŚĆ I AKROBATYKĘ Twoją najlepszą bronią jako księcia Persji jest zwinność. Unikaj pułapek, biegaj po ścianach, twórz akrobatyczne kombinacje i uderzaj z precyzją. Każdy ruch to nowa szansa, a każda bitwa nagradza umiejętności oraz styl. WALCZ NA SWÓJ SPOSÓB Odkryj, odblokuj i opanuj ponad 100 unikalnych rodzajów broni oraz medalionów. Modyfikuj, ulepszaj i personalizuj swoje konfiguracje po każdej rozgrywce, tworząc zabójcze kombinacje odpowiadające twojemu stylowi gry. PRAWDZIWIE UNIKALNE ROZGRYWKI Żadne dwie rozgrywki nie będą takie same. Zanurz się w tej stale ewoluującej przygodzie, w której narracja, metapostępy, modyfikatory trudności, losowe wydarzenia oraz generowane proceduralnie poziomy sprawią, że zawsze będziesz pragnąć jeszcze jednej unikalnej rozgrywki.