The Green Light + The Stairwell
Przygotuj się na pełną napięcia podróż dzięki dwóm klimatycznym horrorom zamkniętym w jednym zestawie. W The Green Light śledzisz losy zdesperowanego człowieka szukającego wolności, który zmierza w stronę odległej latarni morskiej, zmuszającej go do konfrontacji z własnym mrokiem. Następnie sprawdź swój spostrzegawczość w The Stairwell, horrorze psychologicznym, w którym badasz ogromny budynek w poszukiwaniu dziwnych anomalii i decydujesz, czy iść w górę, czy w dół. Staw czoła psychicznemu terrorowi, dostrzegaj drobne detale i sprawdź, czy zdołasz przetrwać tę tajemnicę.