60 Seconds!
Ted, uczciwy obywatel i głowa rodziny, w swoim idyllicznym życiu na przedmieściu napotyka pewien niewielki problem. NUKLEARNĄ APOKALIPSĘ. Mając tylko 60 sekund do wybuchu bomby atomowej, prowadź Teda w czasie jego szaleńczego pędu po domu, w poszukiwaniu użytecznych przedmiotów i członków rodziny. Wszystko będzie przeciwko tobie - czas, twoje własne meble; rozkład domu, który ulegnie zmianie przy każdej rozgrywce, i w końcu zasadnicze pytanie - co i kogo wziąć ze sobą, a kogo pozostawić na pewną śmierć? Dotarcie do schronu atomowego na czas (i w całości) to dopiero początek. Wszystkie przedmioty i osoby, które udało ci się uratować od wybuchu zadecydują o twoim dalszym losie. Każda historia będzie inna, każdy dzień zaskakiwać będzie nowymi wydarzeniami. Czy wszystkie te historie skończą się dobrze? To zależy już tylko od ciebie. Wydzielaj jedzenie i wodę, wykorzystaj jak najlepiej swój ekwipunek, stawaj przed trudnymi wyborami i planuj wyprawy na radioaktywne pustkowie. Powodzenia.