Oh...Sir! The Insult Simulator
Papuga powraca z zaświatów przynosząc mnogość obelg do wykorzystania przez Pana/Panią! Pamiętają Państwo tę niemądrą grę, która rujnowała przyjaźnie, niszczyła rodziny i zmieniała przyjaciół we wrogów? Czas by powtórzyła to na konsolach! Cechy gry: Tryb Obrażania w Samotności: Stocz werbalne boje w serii niecodziennych scenariuszy, gdzie przyjdzie ci zwymyślać własną konsolę Tryb Prawdziwego Przyjaciela: Zrugaj przyjaciół na kanapie, pufie, otomanie, szezlongu, czy gdziekolwiek lubicie posadzić swe zacne pośladki Tryb Przyjaciół z Internetu: Obelgi bez granic, niech gracze z całego świata wiedzą co o nich myślisz Wyszukana Mechanika Gry: Bardziej niż myślisz! Możesz doskonalić stosowanie kombinacji, ataków krytycznych czy strategicznych kombinacji aby przechytrzyć antagonistę.