Kitty Powers' Matchmaker
Kitty Powers’ Matchmaker to jedyny w swoim rodzaju zabawny stymulator randkowy. Zarzadzaj swoja wlasna agencja „swatek” pod nadzorem fantastycznego szefa, wielkiej damy Kitty Powers! Polacz ze soba niekonczaca sie liste zdesperowanych klientow z kandydatami z czarnej ksiazeczki Kitty i poprowadz ich poprzez niezreczne rozmowy i dziesiatki ryzykownych randkowych dylematów. W miare rozwoju Twojej reputacji, mozesz odblokowywac nowe miejsca na randki, poznawac wymagajacych klientow a twoja agencja bedzie sie rozwijac. Podeslij swoich atrakcyjnych i pelnych doskonalosci kandydatow aby zwiekszyc ich szanse na znalezienie milosci. Czy jestes gotowy rozbudzic romans dla Swiata? Czy moze pozostawisz morze zlamanych serc bez pomocy?