60 Seconds! Reatomized
Dolores, Ted, Mary Jane i Timmy znów zmierzą się z nuklearną apokalipsą w nowej, zremasterowanej edycji klasycznej przygody - 60 Seconds! Reatomized. Nowa wersja zawiera wsparcie dla rozdzielczości 4K, odświeżone grafiki 2D, ręcznie rysowane tekstury 3D, nowe, interaktywne menu, aktualizację techniczną, oraz oczywiście... nowe elementy gry! Mając tylko 60 sekund do wybuchu bomby atomowej, rzuć się w szaleńczy pęd po domu w poszukiwaniu zapasów i członków rodziny. Wszystko obróci się przeciwko tobie - czas, twoje własne meble; rozkład domu, inny przy każdej rozgrywce, i zasadnicze pytanie - co wziąć ze sobą, a kogo pozostawić na pewną śmierć? Dotarcie do schronu na czas to dopiero początek. Wszystkie przedmioty i osoby, które udało ci się uratować przed wybuchem zadecydują o twoim dalszym losie. Każda historia będzie inna, każdy dzień zaskakiwać będzie nowymi wydarzeniami. Czy wszystkie te historie skończą się dobrze? To zależy już tylko od ciebie. Racjonuj jedzenie i wodę, wykorzystaj jak najlepiej swój ekwipunek, stawaj przed trudnymi wyborami i planuj wyprawy na radioaktywne pustkowie. Powodzenia.