World of Tanks Modern Armor – Ryk historii
Rozerwij rywali na strzępy! M4A2E4 Ripper to wariant ikonicznego czołgu Sherman z malowaniem inspirowanym prawdziwą historią wojskowości. Ten pojazd kolekcjonerski jest tak szybkostrzelny, że zdoła rozerwać na strzępy obronę przeciwnika. Ryk historii zapewni Ci również cenne doładowania i dni konta premium, aby zwiększyć zyski z każdej bitwy. W tym zestawie DLC World of Tanks Modern Armor: - Amerykański czołg średni V poziomu M4A2E4 Ripper - 7 dni konta premium - 10 doładowań PD pojazdu ×3 - 10 doładowań PD dowódcy ×4 - 10 doładowań srebra ×1,5 UWAGA: Wszystkie pojazdy premium są w zestawie z własnym miejscem w garażu oraz amunicją standardową i premium.