World of Tanks Modern Armor – Bestia alfa
Gdy Warlord Panther zakrada się na pole walki, wszyscy pierzchają przed jego potęgą! Ten japoński czołg średni onieśmiela przeciwników w trybie II wojny światowej dzięki swojej mobilności i wysokim uszkodzeniom potencjalnym na minutę. Nie ucieknie mu żadna ofiara! Bestia alfa zapewni Ci również cenne wzmocnienia i dni konta premium, by zwiększyć Twoje przychody w bitwie. W tym zestawie World of Tanks Modern Armor DLC: - Warlord Panther, japoński czołg średni VII poziomu - 7 dni konta premium - 10 wzmocnień PD pojazdu x4 - 10 wzmocnień PD dowódcy x8 - 10 wzmocnień szt. srebra x1,5 UWAGA: Wszystkie pojazdy premium są w zestawie z własnym miejscem w garażu oraz amunicją standardową i premium.