Ziggurat
FPS dungeon crawling op z'n best! Dynamische gevechten! Tientallen extra's, spreuken en vijanden! Levelupgrades! Unieke kerkers! Vallen! Indrukwekkende eindbazen! Wortels! Ziggurat is de beste combinatie van first person shooting en rogue-lite die je ooit gezien hebt! Kruip in de huid van een leerling-tovenaar en stoom je klaar voor je overgangsrite. Ga het labyrint binnen en bied alle gevaren het hoofd om te bewijzen dat jij het in je hebt om een machtige magiër te worden! De nadruk ligt op snelle first person shooting met een vleugje old school en moderne besturing en spelmechanieken. Voeg er dungeon crawling en RPG/roguelike elementen aan toe en je krijgt een leuk, uitdagend en gevarieerd spel met heel veel content om te ontdekken. Ga de strijd aan met machtige eindbazen, zoek je weg door kamers boordevol vallen, en verzamel schatten die van nut zijn op je reis... Elk spel is een geheel nieuwe ervaring!